fredag 4. desember 2015

4. desember - ekstra konkurranse!

Vi må ha litt ekstra julekos nå desember... Derfor blir det en ekstra utfordring. Denne gangen vil vi se gave innpakning!
Denne gangen kan du vinne dette stempelet fra papirdesign:)




Tenkte at jeg ville vise dere en gavepose jeg laget av stæsjkitet fra oktober... Her var masse digg julestæsj.



Å slik ble posen:)



Bark 

Legg inn ditt bidrag her.Du har frem til 20 januar på deg:)





torsdag 3. desember 2015

3. desember - juletag

I dag kommer det et bidrag fra en gjestedesigner vi kjenner godt! Vi ønsker Elisabeth velkommen innom nå i desember. 
Elisabeth har holdt på i mange år og er en alsidig scrapper. Så nå kan dere bare glede dere til å se hva hun tryller frem;)
Ta gjerne en titt innom bloggen hennes for mer inspirasjon.

Fikk æren i dag av å være gjestedesigner for Scrappegarasjen


Jeg har laget en liten juletag, noe jeg igrunn sjeldent gjør. Kjempesøtt med disse bjellene som henger ned, de ga ett skikkelig julepreg over det hele. 



Håper dette var til littebittegranne inspirasjon for deg!
Ha en finfin dag videre

onsdag 2. desember 2015

2. desember - gaveboks

I dag har jeg lyst til å vise dere hvordan jeg har brukt emballasjen til disse herlige mistene her
De er kjempe flotte til en liten gaveboks. Jeg har dekket den med papir fra .........

Jeg har pyntet boksen med
Buttons fra Scrappegarasjen







tirsdag 1. desember 2015

1. desember og julekalender må til!

Da åpner vi endelig årets blogg julekalender her i scrappegarasjens blogg. Her vil det komme masse inspirasjon, tips, konkurranser, tilbud og kanskje noen overraskelse?


Kos dere med årets julekalender

Hei!

I dag vil jeg vise frem årets julekalender til frøkenen i huset her. Hun ville ha pakkekalender i år, og når barna sier hopp så hopper man gjerne - i allefall når det kommer til desember og jul.

Selv om frøkenen her er jente-jente, så liker hun at ting er enkle og rene i stilen - spesielt sånt hun skal pynte med på rommet. Denne julekalenderen henger på veggen på rommet hennes, og passer godt inn med resten der inne.

Den er veldig enkel å lage (noe som er greit i en hektisk førjulstid), treet pakkene henger på har jeg kjøpt. Når jeg tenker meg om, hadde jeg sikkert snekret denne sammen på to minutter - så enkel er den. Pakkene er pakket inn i kraftpapir og jeg har brukt hamptau til å knytte på. Tallene jeg har brukt er fra My Mind's Eye sin Joyous kolleksjon, og heter Advent tags. Jeg har festet dem med Glue dots - enkelt og greit!









søndag 15. november 2015

Oppgave 17! Jul


Det er tid for nedtelling til jul! Det har sikkert vært julestemning rundt scrappepultene deres i lang tid allerede. Jeg startet først denne uka når jeg skulle lage inspirasjon til den nye utfordringen vår:

JUL

Premien 




fredag 13. november 2015

Vinner oppgave 16

Denne gangen var det sannelig ikke lett å stemme frem en vinner! Dt har vært uenige, men kom nå frem til noe til slutt. For her var det masse flotte bidrag...

Den eldige vinneren kan velge egen premie denne gangen!
Premien er valgfri chipboard fra wycinanka til en verdi av 70kr! Her finner du e stort utvalg!



Itillegg kan hun smykke seg med denne knappen sin på bloggen om hun ønsker.


Falt for dette lekre kortet med mange lag. Flott oppsett og lekkert pyntet. Søt og maskulint i salig blanding! 
Gratulere Bente Heidi!


Kan du sende oss en mail, scrappegarasjen@gmail.com

Vi har å valgt ut 2 stykker som har fortjent litt heder og ære. De kan få lov å smykke seg med denne knappen vis de ønsker.


Silje Kristin har laget dette flotte prosjektet. Her er det masse lekre detaljer og flotte lag. Gratulerer!


Kristina har laget dette lekre kortet. Flott bruk av mange stempler og dies, det gir mange flotte lag.


Da er det snart tid for ny konkurranse, så da er det bare til å følge med.

Masse kjekt finner du i nettbutikken her www.scrappegarasjen.no







torsdag 5. november 2015

Inspirasjon - Rubons og Enamel Dots

Jeg er sikkert ikke alene om å ha liggende gamle rubons liggende langt nedi skuffen. Kan jo ikke kaste dem, de kan jo hende jeg vil bruke dem en gang......


Enamel Dots finnes i alle fasonger og farger. Personlig så er jeg jeg mest glad i de minste runde enamel dotsene. Synes de litt større er vanskeligere å bruke. Men det var inntil jeg fikk en idè om å bruke de gamle rubonsa sammen med de store enamel dotsa. 




Her har jeg brukt enamel dotsa på noen enkle PL-kort.



Jeg har også brukt det til et PL-kort.





Her har jeg laget en LO hvor jeg har brukt ulike enamel dots og rubons.