tirsdag 17. juni 2014

DT nr 4!

Det er vel ingen overraskelse at jeg, Marit er DT nr 4:)



Det er jeg og June som strater scrappegarasjen. Vi har scrappet sammen i ca 7 år. Vi har drømt mye sammen og nå fant vi ut at vi skulle realiserer drømmen vår!

Jeg har klippet og limt siden ungdomskolen, men det var da jeg ble kjent med June for ca 8 år siden det tok helt avsted;) Etter det har det bare blitt mer og mer… Elsker å være på treff, både små og store. Det er da jeg er mest kreativ. Har en variert stil og tester stadig ut nye ting… Er ofte laaaaangt utenfor komforsona når det gjelder farger, men helledussan å gøy det er!

Jeg scrapper så å si bare loer. Når jeg slår til med kort er det som oftes en veldig spesiell grunn til det;)

Her er noen av mine favoritter:






Minner om vår 1 utfordring! Den finner du her.
Og RAKen vi har der du kan vinne personlige buttons og noen random:)Den finner du her.

Ha en fin fin tirsdags kveld alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com