mandag 15. september 2014

Utfordring 4 - lommescrapping


Lommescrapping har virkelig tatt oss med storm. Og det er jo ikke så rart, for det er jo så artig!

Derfor blir den 4. utfordringen vår nettopp:
LOMMESCRAPPING

Det ligger mange herligheter i butikken til nettopp å lommescrappe. Jeg endte opp med å lage et helt album med Sn@p-lommene. Da det ble et lite album valgte jeg å lage cover på albumet selv med ringer. Jeg brukte tjukk papp som fikk et kjapt ujevnt strøk med hvit maling. Deretter lekte jeg meg med litt maling og diverse. Alt på denne forsiden her finner dere i nettbutikken. Bortsett fra button med Florida, for den fikk jeg June til å lage til meg.







Jeg digger disse Photo Flip Pocketsene som passer til Sn@p albumsidene. Helt geniale når jeg tror jeg har planlagt sidene så godt og det dukker opp et bilde jeg har glemt. Da er det bare å lime på en sånn og vips har man plass til 2 bilder eller kort til!
Nedenfor ser dere flere eksempler på disse Flip lommene.






 

Flere steder i albumet har jeg limt inn QR-koder. Jeg fant dette tipset et sted, og har siden brukt det ved et par anledninger. Nok en genial idè for å kunne få med seg filmsnuttene sine i albumet også.
Slik gjør man:
1. Laster opp filmene sine på YouTube (kan velge private setting).
2. Så limer man linken til filmen inn på denne siden her og generer en QR kode som man printer ut.

Jeg kopierer alltid min QR-kode til Photoshop slik at jeg får den i akkurat den størrelsen jeg vil.




Papirpynten på disse sidene er små ting jeg klippet ut av noen mønsterark.

Det er første gangen jeg bruker disse lommene med 2 x 2 lommer. De var litt utfordrende, men artige å bruke! Ser for meg et album siden med mange små Instagram-bilder.


Har brukt disse produkter som du finner i Nettbutikken


Litt inspirasjon fra Vibekke

passion 4 papercrafting.no

Premie denne gangen er:


Du har frem til 10 oktober kl 23.55 til å levere ditt flotte bidrag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com