fredag 8. mai 2015

Siste innspurt stensilinspirasjon fra Christin

Her kommer det litt siste innspurt inspirasjon til månedens utfordring.  Denne bakgrunnen ble laget på en treff og er bare fotografert med mobilen.

Hvilke teknikker har jeg så brukt på denne bakgrunnen ?   Til vanlig lager jeg den fargede bakgrunnen med mist som vannfarger, men denne gangen er det  Martha Stewart akrylmaling som er i blått.   Jeg har brukt litt svart stempeldyne for å både stemple med ulike stempler og så har jeg brukt den samme dynen for å lage svarte stjerner med stensil. Oppå har jeg brukt heavy gesso med stensil.








Alle de fargerike arkene er fra Here & Now fra Echo Park Paper.

Dekorasjoner som er brukt er fra Freckled Fawn litt sukkertøy halvperler,  buttons, Wycinanka wood veneer, pilbinders og Amy Tangerine bokstaver


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com