onsdag 5. august 2015

1 2 3 love:

 

The best thing that has ever happenend to me:

 

Klarere kjærlighetskort får du nesten ikke,

og heldigvis er jeg gift med en det føles helt sånn med.

<3

Det er jo bryllupstider,

og dermed også tid for bryllupsdag for mange!

Har du planer sammen med din kjære?

****

 

IMG_3622

IMG_3617

Jeg har kanskje valgt meg uvanlige farger, men jeg må bare si:

JEG ELSKER DET!

Gull passer til og med inn, sammen med oransj og grønt.

Sammen med mønstermiksen, må jeg si:

Jeg elsker det…sa jeg det igjen??

IMG_3619

Innside og bakside:

IMG_3620IMG_3621

Det morsomme jeg har brukt:

Websters page, True blue.

Websters page, Classy.

Diverse kort fra Project Life

Sugerør.

Dotter

Papirpynt

****

Imorgen legger jeg ut nok et kort for å inspirere dere.

Kom innom da også da vel!

 

*****

Happy scrappeseinsommer.

<3

Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com