søndag 4. oktober 2015

Ny DT!

Da kan vi ønske Eva Reante som ny dt hos scrappegarasjen! vi gleder oss til å bli enda bedre kjent med henne og se alt det flotte hun lager!


Hei

Jeg heter Eva Renate Fandrem, fyller straks 46 år, har samboer og tre barn. Jeg er opprinnelig Tønsbergjente, men bor med familien min på en gård på Rennesøy rett utenfor Stavanger.

Jeg har "alltid" holdt på med farger, papir, saks og lim, men det var først i 2009 at jeg oppdaget scrapping og kortlaging for alvor. Jeg meldte meg på et par kortkurs på Scrappejungelen, en butikk her i Stavanger som nå dessverre er nedlagt. DA fikk jeg virkelig en aha-opplevelse! Siden har jeg ikke sett meg tilbake!

Jeg lager for det meste kort, men også bokser, alterering, litt LO'er og PL sider. Jeg var nylig på Papirfesten i Stavanger, og fikk med meg et par kurs i mixed media også. Jeg beundrer virkelig de som får til dette, men har bestemt meg for at jeg SKAL lære dette også! Det kan være vanskelig å beskrive stilen min; liker veldig godt å lage prosjekter i CAS, men er også innom vintage og shabby chic.

Jeg har startet en scrappegruppe her i kommunen jeg bor, og vi forsøker å treffes hver torsdag. I tillegg har jeg holdt en del kortlagingskurs både for ungdom og voksne gjennom det lokale husflidlaget her.

Dette er første gang jeg skal være med i et design team, og hopper i det med begge beina! Er kjempehappy for å bli valgt ut, og at det er for Scrappegarasjen - dere er best!

Håper å se mange av dere på Sørlandsscrap'en nå i oktober!

Vi sees!

Ta en titt i bloggen hennes, eller på instagram

Imens kan du kose deg med noen av hennes kreasjoner her.



Minner om utfordringen vi har gående, den finner du her!
Vi har og en ekstra utfordring ut, velkommen til å delta på den! Den finner du her.

2 kommentarer:

  1. Do you need free Google+ Circles?
    Did you know you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com