tirsdag 1. desember 2015

1. desember og julekalender må til!

Da åpner vi endelig årets blogg julekalender her i scrappegarasjens blogg. Her vil det komme masse inspirasjon, tips, konkurranser, tilbud og kanskje noen overraskelse?


Kos dere med årets julekalender

Hei!

I dag vil jeg vise frem årets julekalender til frøkenen i huset her. Hun ville ha pakkekalender i år, og når barna sier hopp så hopper man gjerne - i allefall når det kommer til desember og jul.

Selv om frøkenen her er jente-jente, så liker hun at ting er enkle og rene i stilen - spesielt sånt hun skal pynte med på rommet. Denne julekalenderen henger på veggen på rommet hennes, og passer godt inn med resten der inne.

Den er veldig enkel å lage (noe som er greit i en hektisk førjulstid), treet pakkene henger på har jeg kjøpt. Når jeg tenker meg om, hadde jeg sikkert snekret denne sammen på to minutter - så enkel er den. Pakkene er pakket inn i kraftpapir og jeg har brukt hamptau til å knytte på. Tallene jeg har brukt er fra My Mind's Eye sin Joyous kolleksjon, og heter Advent tags. Jeg har festet dem med Glue dots - enkelt og greit!









1 kommentar:

  1. Så fin kalender, her er det mykje å gle seg til :-)

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com