onsdag 9. desember 2015

9. desember - jule pl

Gjeste designer innlegg fra Elisabeth:)

Igjen, har jeg vært så heldig å fått gjestedesigne for Scrappegarasjen, og denne gangen har jeg laget en PL.


Det jeg gjorde først av alt var å finne meg bilder, og som seg hør og bør, er jo de fleste bildene fulle av masse farger når det kommer til jula, så for å gjøre det "enklere" for meg selv, tok jeg og redigerte alle bildene over i sepia/bruntoner, også for matche det fine arket fra Mya design som jeg har brukt...link lenger nede i innlegget

Til denne PL-siden har jeg brukt design A fra Becky Higgins



Hyssingen tok jeg og surret rundt ett bilde og laget en liten sløyfe på, ble en søt liten detalj synes jeg. 


Har stor forkjærlighet for å bruke indexbilder på PL-sidene mine, dette for å skape variasjon, og for å få snikt inn enda flere bilder...


Barkpynt (link lenger nede)  synes jeg er kjempefint, og denne gangen fant den sin naturlige plass oppå det andre juletreet som er fra Mya Design - enkelt og greit..



Hyssing/bakerstwine

Håper du fant litt inspirasjon til også å lage en PL side med dine julebilder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com