onsdag 10. februar 2016

Ny DT - velkommen!

Da kan vi endelig presentere vår nye DT! Vi er stolte og veldig glade for at Synnøve takket ja til dette:)

Jeg heter Synnøve Bjelland og bor i Sørlandsperla Lyngdal.


Er gift med Endre og har fire barn og åtte barnebarn.
Arbeidsplassen min er Lyngdal Bo- og Servicesenter, der jeg jobber som hjelpepleier - en kjempefin jobb.

Jeg har drevet med scrapping i ca 9 år og syns det er en herlig hobby :) Jeg lager mest kort og mange slags kreasjoner, men kan også slå til med en LO i ny og ne.
Min stil er nok veldig shabby og vintage med en stor mengde stæsj på, men har etterhvert begynt å like mange stilarter, som røffe guttekort og litt enklere kort. Men noen CAS blir jeg nok aldri...
Jeg er veldig stolt og glad for å bli spurt om å være med i designteamet til Scrappegarasjen! Håper å få være med og inspirere DEG til å bli glad i denne HERLIGE hobbyen som scrapping er.
Jeg er også så heldig å få være med i Designteamet til Papirdesign - og det bærer prosjektene mine preg av - naturlig nok..

Bloggen min finner du her:)

Her kommer noe av det jeg har laget de siste månedene:


Konfirmasjonskort med Converse-sko


Vinterlig kort




Romantisk bryllupskort


Til slutt en LO av mitt barnebarn Astri :)

Håper du liker noe av det du ser..

Smil og klem, Synnøve




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com