fredag 21. oktober 2016

Inspirasjon - norsk design

Jeg fikk noen herlige ark i DT-pakken min fra Kort og Godt. Disse skulle vise seg å passe perfekt til mitt neste scrappeprosjekt!  Jeg liker de ulike mønsterarkene som matcher hverandre så perfekt!
Til disse bildene har jeg valgt å lage en LO med en matchende liten PL-side. Jeg liker å kunne blande LO og PL i samme albumet. 

LO siden har fått lag på lag med 4 ulike mønsterark. Disse papirene kan jo ikke sløses med, slik at jeg har kuttet ut midten og spart det til å lage PL kort og andre små prosjekter. Pynten til LO'n måtte bli enkel siden startnummeret tok mye plass. Jeg har brukt en negativramme, en liten tekst og et blad, og så har jeg sydd sort ramme rundt på hvert ark. 

Til PL-sden har jeg brukt mønsterarkene som PL-kort og pyntet opp litt med noen utklipp fra de andre mønsterarkene. Og så har jeg klippet ut et element fra et MyaScrap PL-kort (Skolegutt)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com