lørdag 18. mars 2017

Inspirasjon - GelliArts og monokromatisk

Jeg fikk min første introduksjon til GelliArts på Sørlandsscrappen. Fantastisk gøy! Det krever litt testing og prøving, men samtidig så skal det heller ikke veldig mye til for at det blir kjempe stilig, og det kan brukes til noe. Til denne LO'n og kortet har jeg laget trykk på gamle boksider og hvit kartong. Boksidene har jeg brukt som dem var, mens kartongen har jeg stanset ut i sirkler og et PL-kort. "Noel" og reinsdyra er stanset ut fra en bokside. 












Kort og Godt stempel
(om man ikke kjenner det igjen så er det bare fordi jeg klippet vekk de små pyntebordene over og under)
Datostempel
Ranger Texture Tools
Storyteller/MyaScrap bakgrunnsstempel
(for øyeblikket utsolgt)

Husk å bli med på utfordringen vår HER

1 kommentar:

  1. Så flotte sider du har laget med gelliplaten.
    her fikk jeg noen ideer og så er det så gøy å se disse epoxy sirklene i bruk igjen

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com