lørdag 6. mai 2017

Litt mer inspirasjon til fargeutfordringen

Jeg lovte å komme mer inspirasjon til Crate Paper sitt babyark Little You. Samtidig så er det litt inspirasjon til fargeutfordringen vi har ute nå. Det er ennå noen dager til utfordringen stenger. Hiv dere med HER

Når jeg skulle lage dette albumet tok jeg utgangspunkt i oppskriften på minialbumet
til Kay F her  Mitt album er ca 5x5,5 inch. Siden dette albumet skulle bli mye større enn det som er vist i oppskriften valgte jeg å bruke en stiv papp til permen rundt albumet slik at det ble mer stabilt og holdbart. I mangel av nok papir så laget jeg mitt eget omslag med en bit bommulsstoff, maling, stensiler og Gelliplate som jeg kledde permen med.
Deretter laget jeg akkurat så mange sider jeg ønsket for å få minimum en side for hver måned. 


Forsiden er pyntet med mønsterpapir, binders og klistremerker i serien Little You





















Jeg har brukt følgende:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com