lørdag 24. februar 2018

Inspirasjon - vinter

Disse arkene fra 7 Dots Studio - Northern lights er bare så lekre. Jeg hadde store problemer med å velge hvilke ark jeg skulle bruke og det var vanskelig å bruke skjærebrettet på dem. Tenk om jeg kuttet feil og jeg kastet bort noe fint. Flere som har det som meg noen ganger?

Det ble en LO med lag på lag av papirene, tags, litt chipboard og osteklut. Ostekluten ble farget med brun Distress Ink. Under bakerste matta hadde jeg ørlite hvit gesso ved bildedelen. Ellers er det arket som er sånn.





Matta under bildet har også fått litt gesso i tillegg til at jeg har testet ut et produkt som er nytt for meg, Sprakle Medium. Jeg tok bare litt på fingeren og gnei det ut på arket litt her og der. Disse små turkise glitter"flekkene" på bildene under Sprakle medium. Den skal testes ut mer på andre prosjekter. 




De har den også i blokk med 6x6 HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com