lørdag 16. juni 2018

Utfordring 46 - Ferie




Vi teller ned til FERIE alle sammen! Så derfor er utfordringen også FERIE!
Nedenfor har vi i DT latt oss inspirere på ulike måter!

Premie denne gangen er gavekort på 100kr. Det kan du bruke i vår butikk i Mandal, i nettbutikken eller hvis du treffer oss på et treff:)




Eva

Ferie betyr tid på hytta. Her er det datteren min og ei venninne som koser seg med bading fra brygga etter en uke med fotball på Lyngdalcup for et par år siden:



Stempel
3D puter




SYNNØVE


Jeg har fått dilla på disse ryggsekkene laget av papirposer, og for veldig mange inneholder ferien bl.a. å pakke i ryggsekk....












PRODUKTER:

Utklipp fra mønsterark fra Simple stories
Båndrest



Ferie er også tid for ArtJournal. Til noen dager i London laget jeg klar et par bakgrunner slik at jeg kunne slappe av på kvelden med litt drodling. Da er Poscatusjene min favoritt!





Denne utfordringen lar vi gå i hele sommer med frist til 15. august kl 23:55.







1 kommentar:

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com