onsdag 23. januar 2019

#52withfriends - 3 bunch of monochromatic snippets




Når man først ikke leser utfordringen godt nok, blir det å lage litt dobbelt opp...og så underveis blir an skikkelig misfornøyd, og starter opp for 3. gang. Og til slutt ble jeg fornøyd, og jeg tror jeg fulgte oppgaven. 

Jeg fant frem noen gule, orange og rød/rosa gelliprint som jeg hadde liggende.
Da jeg ble misfornøyd med mitt andre forsøk, klinte jeg over med hvit gesso. 

Å filme trinn for trinn er en utfordring i seg selv jeg har hevet meg ut på. Og jeg har en lang vei å gå for å få til en helt perfekt film. Men nå har jeg i hvert fall de riktige appene som kan brukes, så skal jeg prøve å sette kamera riktig vei neste gang. Tørr ikke å love at det blir filmet hver gang, men hvis dere ønsker skal jeg prøve når jeg har tid.






Sjekk ut instagramsiden til Åshild Halvorsen.
HER finner du mye inspirasjon
Følg også #52withfriends så finner du ENDA mer inspirasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com