torsdag 14. februar 2019

Valentinsdagen

❤ 14. februar; valentinsdagen ❤

Jeg var på Sørlandsscrappen med Scrappegarasjen og en haug kjekke damer nå sist helg, og da fikk jeg lagd litt forskjellig som kommer her i bloggen etterhvert.

I dag vil jeg vise frem et kort som passer godt til dagen i dag - eller det kan kanskje brukes som gratulerer med forlovelsen eller gjerne bryllupskort også. Jeg har valgt å ikke ha tekst på forsiden, for da kan kortet brukes til forskjellige anledninger. Jeg har lagd dette som et rammekort, og jeg har brukt et av de nye dies-/stempelsettene til blomster som straks blir å finne i butikken.





Sett #8 - Stempler og Die (blomster, nyhet - kommer snart)

Håper du har en fin ❤ dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com