onsdag 13. november 2019

Nedtelling til desember - 13 av 30


12. Multi Media

Planen her var å bruke noen tusjer og stempler. Zig tusjene fungerte ikke så bra og ble ikke noe annet enn en litt blått i bakgrunnen. Snøfnuggene, hjertene og sirkeldotene er stemplet rett på gelliplaten med Archival Ink stempelputer!



Til dette kortet har jeg brukt en kartong som jeg har ved siden av når jeg trykker som jeg tar malingsrester av på. Jeg stemplet noe hjerter på denne remsa og siden klippet jeg ut hjertene på det ene trykket og limte på med 3D-puter. Drodla litt på bakgrunnen og limte på noen snøkrystaller som til slutt fikk glitterlim. Elsker glitterlim! De gir den perfekte lille touchen på alt! 



Archival Ink - små stempelputer
God jul tekst - Papirdesign
(den jeg har brukt er en gammel men mange fine nye i linken over)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com