søndag 17. november 2019

Nedtelling til desember - 17 av 30

17. Garn

Denne gangen er det garn jeg skulle bruke. Det ble mange trykk, som dere ser så var det ikke dette trykket med rødt jeg endte opp med  å bruke. 
Først har jeg et tynt lag med maling på gelliplaten. Legger garnet oppå og presser nedpå et ark. Se trykk til venstre under. Deretter lar jeg det som er igjen tørke før jeg tok et nytt lag med en lys farge eller hvit. Trykk nr 2 som jeg endte opp med å bruke. 



Fuglen og kristhornkvisten har jeg farget med Brusho. Drysset litt brusho over stempeltrykket og sprayet litt vann på, og da blir det bare som det blir med farger. 



Bakgrunnen og fuglen har fått noe tekst stempeltrykk


Kristhornet har fått litt glitter på seg her og der for å skape litt liv. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com