fredag 8. november 2019

Nedtelling til desermber - 8 av 30

8. Pastellfarger

Dette var knallgøy og så fantastiske resultat (om jeg må si det selv) Denne teknikken skal garantert bli brukt mer. PanPastel fargene mine er ikke så ofte ute fra skuffen sin. Lite brukt til å være minst 5 år gamle, så godt de skal bli brukt nå.
Jeg fant en fin Tim Holtz stensil som jeg får julestemning av. Her brukte jeg en liten svamp og førte på farge for farge på stensilen. Til slutt fikk gelliplaten et tynt lag med hvit maling.



Her har jeg brukt ulike blånyanser til en bakgrunn med snøkrystaller. 


Her ser dere 1. og andre trykk. Og helt til slutt var det litt farger igjen og jeg prøvde for morro skyld litt gullmaling på toppen. 



Samma hvor misfornøyd denne nissen ser ut, så er han jo bare litt søt!

Osteklut
Tim Holtz småord
(litt usikker på om det er et ark fra akkurat denne blokka jeg har)
Tim Holtz stensiler
Dies med trær fra Studio Light (utsolgt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com