mandag 2. desember 2019

Julekalender - 2. desember 2019

Da var det plutselig desember, og tid for å tenke på julekort.

Opp gjennom årene har jeg samlet meg en grei beholdning av Washitape, men får liksom aldri til å bruke dem på prosjektene mine. De har stort sett blitt brukt til å lime dies fast til papiret før det sendes igjennom Big Shot'en min eller til f.eks. dekor på bokbind på skolebøkene til ungene mine.

Her har jeg faktisk fått lagd et julekort hvor jeg har brukt Washitape. Veldig enkelt, men jeg syns det gjorde seg godt sammen med et av de nyeste stemplene fra Kort og Godt.


Jeg har brukt div. Washitape med juletema, og du finner mange flotte ruller med Washitape i nettbutikken her.

I tillegg har jeg brukt:

Versafine Onyx Black
Papirdesign - halvperler
Bazzill - Licorice Twist

Enkelt og greit å lage, tror det blir flere med samme løsning fremover!

Ha en fin dag!


2 kommentarer:

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com