torsdag 5. desember 2019

Julekalender - 5. desember 2019

Har du også mønsterark liggende som du bare ikke får deg til å bruke? Jepp; kjent fenomen - jeg har masse..! I dag viser jeg frem et julekort hvor jeg faktisk har fått meg til å bruke noen sånne. Det satt laaangt inne å ta hull på disse arkene, men nå er det altså gjort. Jeg har skrapt kantene på mønsterarkene for å få en litt slitt effekt.

 
 
 
Her har jeg brukt noen gamle mønsterark fra Minnehjørnet, som jeg har hatt liggende i evigheter.
 
I tillegg har jeg brukt:
 
SnipArt - hjerte med snøkrystaller (kun i fysisk butikk foreløpig - ta kontakt på mail/tlf.)
Wycinanka - Juleklem
 
 
Ha en fin dag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com