søndag 15. mars 2020

Corona Art Journal

Den kommende tiden skal antagelig gi oss plenty av tid med hobbysaker! Kanskje må vi dele denne hobbypulten vår med en liten unge eller to også! Hva med da å lage hver sin lille Art Journal hvor man skal lage en side hver dag? Dette passer for alle aldre. La ungene tegne, eller prøve noen av sakene du har liggende på hobbypulten. Stempler, spray, maling, pastelkritt, mønsterark.... 
I en Art Journal er det ikke viktig å lage et fantastisk kunstverk på hver side, men man skal leke seg og evt prøve en ny teknikk. Det beste med dette er at man står helt fritt! Og når denne evt lange perioden er over, så sitter man igjen med en flott og artig bok....kanskje det blir mer enn bare en bok. 

Jeg har funnet frem noen papir som en eller annen gang for mange år siden fulgte med i en Simpel Stories album. Jeg kuttet vekk hullene (noe som ikke var strengt nødvendig), brettet arkene i to og satt dem sammen med en strikk.
Du kan bruke hva som helst av papir i en slik bok. Har du en gammel bok du aldri kommer til å lese igjen, bruk sidene i denne boka. Eller ta konvolutten som kom i posten forrige dagen, reklamen. Du kan bruke hva som helst.

Resten kan dere se på videon her! 
(Neste video så skal jeg sørge for at dere få se mindre av pulten og mer av prosjektet som det jobbes med)


Da jeg så på boka mi dagen etter, så så jeg at det var noe som manglet. Så den fikk til slutt noen splætter med en Distress spray i kobberfarger.








Jeg håper dere vil dele med oss om dere tar utfordringen å lage en Corona Art Journal. Legg enten en link til i kommentarfeltet i bloggposten her, eller på Insta kan dere jo bruke #coronaartjournal

Materialliste:

Distress spray - kobberfarge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com