torsdag 14. mai 2020

Gratulerer med en hortensia


I dag har jeg lyst å vise fram et kort som jeg har laget med et av de nye die- og stempelsettene fra Kort & Godt som nå endelig er ute i butikkene. Etter en lang Coronaforsinkelse er endelig alle nyhetene fra Kort & Godt kommet.


Jeg har tidligere brukt hortensiastemplet der jeg bare har fargelagt stemplet, men ikke brukt de medfølgende diesene. Nå har jeg brukt diesene til å lage dimensjon på blomsten. Jeg har laget blomster og noen ekstra blader som er limt oppå blomsterstemplet slik at det blir 3D. Den midterste blomsten satte jeg oppå 3D-puter mens de andre er limt rundt. 
Blomsten er stemplet med Memento Grey Flannels og er fargelagt med følgende Copic Markers:
RV91, 93, 95, 97 (hjemmelaget),99
G40, YG61, YG63, G99


Gratulerer-teksten er stanset ut i sort mosegummi og i mønsterpapir. Klem-teksten er stanset ut i sort mosegummi.


Her finner dere produktene jeg har brukt:
Copic Markers (kontakt butikken på mail, telefon eller PM)

Da ønsker jeg dere en stålende torsdag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com