torsdag 25. juni 2020

Kjapt og enkelt kort med stjerne



Noen ganger har man ikke all verdens tid til å lage kort, slik som meg i det siste. Det har vært en travel periode med en del jobbing, litt mye som skjer på fritiden og alt for mye fint vær og mer fristende å være ute. Da er det veldig greit med kort som er kjappe og enkle. Dette er et slikt kort, veldig kjapt og enkel. Jeg tror det tok meg ca. en halv time å lage det.

Kortet måler 6x6. inch.


Alle produktene på dette kortet er fra Kort og Godt. Den sorte kartongen, stjernen og teksten er montert på skumputer for å gi det mer dimensjon. Jeg har brukt glitterkartong på teksten og på stjernen. Teksten er også stanset ut i sort mosegummi for at den skal poppe ekstra.


Her finner du produktene på dette kortet:


Da håper jeg at dere ble litt inspirert og at dere får en strålende sommerhelg

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com