mandag 19. oktober 2020

Sofakos - Colorado Craft Company

Det er ikke lenge siden jeg tviholdt på sommeren og publiserte et sommerfuglkort her på bloggen min, men nå må jeg kanskje bite i det sure eplet og innrømme at høsten er her for fullt. Og hva er vel mere naturlig da enn et kort med bøker og sofakos som tema? Motivet indikerer vel at forkjølelsessesongen også er igang, men forhåpentlig vis går vi klar av den takket være godt smittevernrutiner.



Motivet er et av mange herlige stempler jeg har skaffet meg fra Colorado Craft Companys Lovley Legs-kolleksjon og det er selvfølgelig fargelagt med Copic Markers. Her er fargene jeg har brukt:
Sofa: E21, 23, 25, 27, 29
Kopp: E21, 25, 27, 29
Krem: W1,3
Hud: E000, 00, 11, 21
Puter: W1, 5, 7, 9
Pledd: E71, 74, 77, 79
Blått: B93, 95, 97, 99
Bukse: E41, 42, 43, 44
Bakgrunn E41, W3, W5

Arkene jeg har brukt på dette kortet er fra Authentique (bøkene er klippet ut fra et av arkene), tekstdien er fra Papirdesign og teksten på innsiden og vimpeldiesen er fra Kort & Godt og kvadratdiesen er fra Simple and Basic. Den blå liljen er hjemmelaget og den har jeg farget med Distress ink.


Her er noen av produktene jeg har brukt på dette kortet:
Copic Markers (kontakt butikken på PM eller mail)
Perfect Coloring Paper (kontakt butikken på PM eller mail)

Da håper jeg dere koser dere under pleddet på sofaen med noe godt og varmt å drikke i hendene

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com