lørdag 26. desember 2020

Slimlinekort med stempler fra The Ton

  

Litt før jul fikk Scrappegarasjen inn noen noen nye stempler fra The Ton, og jeg måtte jo bare ha en god del av dem. Her har jeg lekt meg med både tekststempler, bakgrunnsstempler, motivstempler og lagvise stempler, alle fra The Ton.


Tekststemplet er et såkalt Filt in sentiments, dvs at den store teksten har «hull» i seg for å gi plass til en liten tilleggstekst. Jeg elsker de og synes det blir så fint. Jeg har embosset den store teksten med hvitt superfint embossingpulver og den lille med superfint embossingpulver i gull. 
Motivet er den fine Holiday Love Poinsettia som jeg har brukt tidligere, mens bladene under er et lagvis stempel, der man stempler oppå hverandre med ulike nyanser av farge for å få dimensjon. Jeg har brukt Memento Gray Flannel, Bamboo Leaves, Northern Pine, Rich Cocoa, Lady Bug og Rhubarb Stark på disse stemplene.
Bakgunnstemplet er embosset med superfint embossingpulver i gull, på kartong fra Maja Design. 
Jeg har brukt Prills Heart of Gold til detaljer på motivet.


Motivene er fargelagt med Copic Markers og her er fargene jeg har brukt: 
Motivet på forsiden:
R17, 37, 39, 89
YG03, 17, 67, G29
Motivene på innsiden:
R14, 35, 46, 59, og R39 for skyggene
YG25, 17, 67

De store tekstene på innsiden er stemplet med Memento Lady Bug og de små er embosset med superfint embossingpulver i gull.
Slimlinediesene jeg har brukt på dette kortet er fra Pink Fresh Studio.


Her finner dere produktene på dette kortet:

Copic Markers og Perfect Coloring paper ligger ikke i nettbutikken, men det er bare å ta kontakt med butikken på Pm eller mail for å bestille det.

Da ønsker jeg dere en fortsatt stålende romjul

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com