torsdag 21. januar 2021

Slimline Shaker Card

  

Å nå har jeg kost meg skikkelig med noen fantastisk herlige griser fra Aall & Create. Jeg fargela de for en god stund siden og endelig har de fått plass på et kort.


Da jeg kjøpte den slimline-diesen fra Pink Fresh Studio tenkte jeg at den må jo være perfekt til å lage shakerkort med, og ja den fungerer veldig fint til det. Jeg har brukt shakerbokser fra My Favorite Things som passer fint inni hullene i diesen. Forsiden er enkelt pyntet med noen tekster fra Kort & Godt og noen små sommerfugler. Jeg ønsket at grisene skulle få mest mulig fokus og dermed valgte jeg å pynte ganske lite utenom. Inni shakerboksene har jeg brukt Prills Express O Yourself, glitter og paljetter fra Kort & Godt.

Grisene er stemplet med Memento Desert Sand og er fargelagt med følgende Copic Markers:
 Gris: E0000, 000, 00, 01, 93
Gjørme: E53, 55, 57, 59
Bakgrunn: E50, 51


Tekstenen er først embosset med sticky embossingpulver fra Ranger før jeg har lagt folie i rosegull over, som festet seg i embossingen. Jeg har nettopp kjøpt dette embossingpulveret så jeg måtte prøve og feile litt. Det jeg fant ut var at det bare er klissete så lenge det er varmt, så man må være litt snar for å få noe til å feste i det. Man kan gjerne embsosse bare litt om gangen slik at man rekker å feste folie eller glitter før det blir kaldt.


På innsiden har jeg brukt emossingpulveret sammen med glitter på en diecuttet tekst fra Papirdesign og en fra Kort & Godt. Det runde tekststemplet er fra Kort & Godt. Jeg har brukt en bakgrunnsdies fra Pink Fresh Studio til å stanse ut mønsterarket på innsiden, men det vises ikke veldig godt på bildet.


Her finner dere produktene på dette kortet:
Copic Markers og Perfect Coloring Paper - ta kontakt med butikken på mail eller PM

Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com