torsdag 18. februar 2021

Erre her’e er party? - Aall & Create

 

Disse apekattene fargela jeg for lenge siden, og jeg hadde en plan om at de skulle på et litt sprekt slimlinekort, det tok bare litt tid før jeg fikk laget det. 


Her har jeg brukt slimlinedies fra Pink Fresh Studio, tekststempler fra Kort & Godt og Papridesign. Dottene er fra Altenew. Teksten Du er fantastisk er en die fra Kort & Godt som er stanset ut i sort mosegummi.
Tekstene på forsiden er stemplet med Distress Oxide Rustic Wilderness. Og det er jo så herlig at man kan bruke Oxide på sort kartong.
Apene er fra Aall & Create og er fargelagt med følgende Copic Markers:
E31, 33, 35, 37
C5, 7
RV11, 14
G14, 17
R56, 59

Tekstemplene og vimpeldiesen på innsiden og er fra Kort & Godt.


Her er produktene på dette kortet:
Copic Markers og Perfect Coloring Paper - kontakt butikken på mail eller PM


Da ønsker jeg dere en strålende dag

Kristina

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com