mandag 29. mars 2021

Eskemani - en gaveeske


Helgen etter påske skal Scrappegarasjen arrangere onlinetreff på FB og i påvente av dette treffet, har de lagt ut en venteoppgave, nemlig teksten under. Jeg må innrømme at den traff meg rett i magen, fordi jeg rett og slett ikke evner å kaste gode esker... De kan jo bli til noe fint.


Så da måtte jeg jo sjekke eskebeholdningen min og fant fram en av flere mobildeksel-esker jeg har liggende.


Den esken er litt gøy, for den har både lokk og skuffe.
På denne esken har jeg brukt ark og bilder fra Maja Designs Denim and Girls kolleksjon, jeg har brukt tekstdies fra Papirdesign på utsiden, og jeg har laget blomster av Heartfelt Creations sett. Etter litt trykk fra meg har Scrappegarasjen endelig tatt inn Heartfelt blomstersett. På denne esken har jeg brukt Cottage Garden Hydrangea og Oakberry Lane Blossoms.
Alle blomstene er laget av akvarellark og farget med Distress Oxide (Victorian Velvet, Spun Sugar, Chipped Sapphire, Faded Jeans og Hickory Smoke). Den store rosa blomsten har jeg embosset stemplet med Frantage Shabby Pink, mens de mørke blå har jeg stemplet med Memento Gray Flannel.
Jeg har brukt Prills eller halvperler i midten av blomstene.


I lokket har jeg satt inn et skrivefelt, et bilde og en enkel utstanset tekst fra Kort & Godt.


I skuffen har jeg pyntet med blomster og en fin tekst fra Kort & Godt.
 Jeg ser for meg at denne esken er helt super til et gavekort eller en liten gave av noe slag.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com