fredag 7. mai 2021

En nydelig hortensia - Heartfelt creations

  

De som kjenner meg vet at jeg elsker å lage blomster selv. Jeg har holdt på med det noen år nå og gleder meg til å dele masse inspirasjon på dette feltet, nå som Scrappegarasjen har tatt inn disse settene.


Cottage Garden Hydrangea er et nydelig sett som er veldig allsidig. På dette kortet har jeg brukt hele stemplet med blader og stilk, mens tidligere har jeg bare laget småblomster av det, uten å lage de som en hortensia. Det er veldig kjekt å kunne velge, for det er ikke alltid det passer med en så stor blomst og de blomstene blir veldig fine som små også. Til blomsten stemplet jeg motivet på Perfect Coloring Paper fordi jeg ønsket å fargelegge bladene og stilken med Copic Markers (YG03, 17, 67), mens blomstene er stemplet på akvarellpapir og farget med Distress ink (Shabby Shutters i midten og Dusty Concord på resten) før jeg kjørte de igjennom forma. Jeg stanset ut en sirkel som jeg limte med 3D-puter i midten av blomstene slik at den ble litt oppbygget på midten og dermed mer rund. Som blomsterfrø har jeg brukt Prills Lettuce Entertain You.


Arkene, tekstdiesen og tekststemplet på innsiden er alle fra Papirdesign. De ovale rammene er fra Simple and Basic og dottene er fra Altenew.


Her finner du produktene på dette kortet:
Copic Markers - kontakt butikken på mail eller PM

Da håper jeg dere får en strålende og kreativ helg

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com