lørdag 22. mai 2021

Slimline med Calla liljer

 

På forrige digitreff som Scrappegarasjen arrangerte, var en av oppgavene «mandala». Jeg ante ikke hva jeg skulle lage til den oppgaven, før jeg kom på at jeg hadde disse nydelige mønserarkene fra Studiolight liggende.


Som vanlig måtte jeg jo ha med noen hjemmelagde blomster. Her har jeg brukt Calla Lily og Flowering Dogwood. Dogwoodene er stanset ut i vellum og er farget med Distress. Sommerfuglene er stempler fra The Ton som er embosset med glitrende sort embossingplulver og klippet ut. Tekstdieen er fra Papirdesign.


Her finner dere produktene på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en strålende pinsehelg

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com