lørdag 26. juni 2021

Flip-it card

 

Juhuuu! Forrige helg var jeg på mitt første «vanlige» scrappetreff på nesten et år, jeg var nemlig på Sørlandsscrappen i Mandal. Og da ble det jo selvfølgelig «litt» shopping også :-) Jeg kjøpte blant annet denne kort-diesen fra Studiolight, som var veldig fin.


Jeg har selvfølgelig også sikret meg de nye arkene fra Maja Design, som jeg synes er helt nydelig. Det er ikke så ofte jeg tenker at jeg skulle ha brukt en papegøye på et kort, men disse var så fine at jeg bare måtte ha dem.
Et annet nylig innkjøp er den herlige tekstdiesen fra Papirdesign og den passet jo perfekt på baksiden av sirkelen som kommer fram når man åpner kortet. Jeg laget et halvmåneformet skrivefelt på innsiden som skjules av sirkelen når kortet er lukket. Tekstdiesen på forsiden er også fra Papirdesign.

Jeg har brukt magneter bak mønsterpapirdet for å holde kortet lukket.


Her finner du produktene jeg har brukt på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en strålende helg

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com