onsdag 3. desember 2014

3. desember - Juletrepynt


I dag har jeg lyst til å vise dere litt hjemmelaget julepynt. Jeg har pyntet noen supersøte snøkrystaller i finèr. Disse er malt med Martha Stewart sin akrylmaling, så et lag klar gesso. Før den klare gesson tørket strødde jeg over Distress Dry Glitter fra Tim Holtz. Snøkrystallene fikk et flott frostaktig utseende. Det samme gjorde jeg med noen av snøkrystallene.

Etterpå pyntet jeg snøkrystallene.




Olaf har jeg printet ut på krympeplast.







2 kommentarer:

  1. Åh, så søte disse var ! :D
    Herlige....og takk for tips om hvordan jeg bruker den Distress Dry Glitter.....har hatt litt problemer med den :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk Tone K. Jeg hadde også problemer med den i starten. Men nå bruker jeg den til veldig mye!! Resultatet blir bare så lekkert!

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com