mandag 30. januar 2017

C&S inspirasjon

I helga har jeg lekt meg litt i min nye Art Journal bok fra Dylusions. Åååå som jeg har kost meg :) 
Denne siden her kan vel godt gå innafor en C&S art journal side. 

Jeg har brukt malingen til Dylusions og stemplene fra Finnabair som nettopp har kommet inn i butikken. Når jeg lager bakgrunnen så sitter jeg stort sett og bruker fingrene og blander farger. 
Jeg har brukt en enkel stensil og deretter stemplet sommerfuglene og sirklene og malt de med samme malingen og pensel. Og markert dem litt ekstra med hvit penn. Til slutt splættet på litt gul maling og limt på den stempla teksten.





Dylusions art journal
(størrelsen på boka jeg har brukt her, vet jeg vil komme i butikken etterhvert)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com