søndag 27. august 2017

Carabelle studio stempler

Det er mye som kan scrappes. Og jeg har brukt mye forskjellig. Da jeg skulle hive en liten pc, så måtte jeg bare rive løs tastaturet...  






Først fikk tastaturet et par lag med hvit gesso.


Deretter fikk det noen trykk med maling og Gelliplate


Deretter brukte jeg de tøffe stemplene fra Carabelle Studio og stemplet litt rundt på tastaturet.



Jeg trykte opp noen ark i ulike farger med Gelliplate som jeg stemplet motiv på, klippet ut og limte på med Distress Collage Medium
Teksten er også stemplet med noen bokstavstempler jeg har liggende. 

Baksiden ble også dekorert av papirrester, stempeltrykk og litt drodling.



Vil du ta en nærmere titt på tastaturet, så ligger det i butikken til Scrappegarasjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com