onsdag 28. mars 2018

Inspirasjon til påskepynt

Med påskevær og straks påskeferie er det litt påskestemning i heimen!
Det blir ekstremt mye Gelliprint om dagen, og nå har jeg laget noen påskeegg-gelandere. 
Gelliprinten jeg har laget her, er på kartong for at eggene skal bli stive. Kartongen har fått print på begge sider, med ulike farger og mønster. Jeg laget deretter et mønster til påskeeggene, tegnet opp og klippet og klippet...og klippet....



Deretter fant jeg frem Poscatusjene mine og tegnet detaljer på alle eggene. Hehe ja det er en liten evighetsjobb. (Men dette kan jo gjøres hvor som helst så man kan se på tv med et halvt øye eller sitte og snakke med familen) :)



Når eggene var ferdige sydde jeg dem sammen til flere lange gelandere som ble hengt opp i vinduet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com