søndag 5. august 2018

Inspirasjon - bruk av gelliplatetrykk

Jeg er sikkert ikke alene om å ha bunker med "ferdige" gelliprint liggende. De ligger der i flotte farger og inspirasjon til å leke seg ende mer med GelliArts. Jeg har tatt frem noen av printene jeg har hatt liggende og laget et par LO'r med disse.

På den første LO'n laget jeg en enkel bakgrunn med maling. Deretter rev jeg arket i remser som ble limt på den malte bakgrunnen sammen med noen striper washitape (stripete svart og hvitt)
Til slutt har jeg skrevet teksten for hånd med Posca-tusj. 




Til denne LO'n har jeg også brukt Gelliplaten for å lage bakgrunnen. Jeg har brukt den store plata som er 12x14. Jeg har ikke brukt hele størrelsen av plata, kun på midten slik at jeg ikke fikk dekket hele arket. Bladene er stemplet på print som jeg har hatt liggende, og blitt klippet ut.




Jeg syntes disse bladene ble så fine, så jeg stemplet og klippet ut enda flere for å lage en tag også.


 (bladene dessverre ikke inne i butikken)
Osteklut


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com