søndag 16. desember 2018

16 desember

I dag er det June som står for produksjonen av julekort:)

Jeg digger blå julekort. Restepapir er og genialt å bruke.
Jeg lager så og si aldri et prosjekt uten å strø litt frantage utover. Jeg synes det gjør det lille ekstra prosjektet. Ekstra artig er det at den flerfarga. Gir et veldig lekkert spill:)
Når jeg bruker dette, bruker jeg ingen form for lim. Strør bare litt utover og varmer fra undersiden og stopper i det det begynner å smelte.. Da får det liksom en liten popup effekt:)


Juleark papirdesign - Hjem til jul 
Stempel - papirdesign
Dies - Tim Holtz



Juleark Papirdesign - julestemning
Stempel og dies - Kort & godt
Stempel - papirdesign 

1 kommentar:

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com