onsdag 5. desember 2018

5. desember

Heisann!
Da er vi godt i gang med desember og jeg er innom for å vise et par små enkle julegaver...
Julegaver til strikkevenninner/venner :)
Fikk denne idèen da jeg gikk gjennom stempelhaugen min og så at jeg har masse strikkestempel både fra Papirdesign og Kort & godt! Vi er heldige som har flere produsenter i Norge som lager stempel med norske tekster, og stempel med strikketekster er intet unntak..

Kom på at jeg kunne lage noen små esker med små tags som min venninne/kollega kan bruke på sine strikkeprosjekter.. Da blir det straks mer personlig. Det er kjempehyggelig å få en sånn personlig gave..
Kanskje jeg kan ispirere deg til å gjøre noe lignende :)



Jeg har rett og slett brukt store fyrstikkesker til disse..
















Disse tagene er ferdigkjøpt..





Disse er laget med punch og dies.




Se hvor lekkert og personlig det blir - kjempefin julegave!!

Materialliste til tags og esker:
Store fyrstikkesker
Hamp
Halvperler

Ønsker dere en fin adventstid!

SMIL OG KLEM, Synnøve


2 kommentarer:

  1. Åhh....for en superflott innpakning og ikke minst gave :)
    En som strikker må jo bli helt superhappy av dette :) Knallfint altså! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord, Tone😊

      Slett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com