fredag 7. desember 2018

7. desember

Ingenting er som en hjemmelaget gave. Jeg er veldig glad i Gelliplaten min og da Scrappegarasjen fikk inn et medium til å blande i malingen sin så man også kan trykke på stoff, da måtte det jo bare prøves. Helt genialt! 
Jeg fant frem et ubleket lerretsstoff og trykket på dette som om det var et papir.
Man blander 1 del medium og 2 deler maling




Jeg laget min egen bladstensil som jeg brukte her. Jeg klippet den ut i et "plastark" eller noe som ligner et godt gammeldags overheadark. Jeg bruker det for da kan jeg bruke stensilen om og om igjen. Men man kan gjerne klippe ut i kartong også.



Den sorte skriften er en stensil, og de har jeg påført ved å bruke en liten sminkesvamp.








Til slutt så stryker man over malingen. 

Jeg renklippet trykket og sydde det på et par reklamenett jeg hadde liggende.
Det grønne nettet kan dere ta en nærmere titt på hos Scrappegarasjen.





Disse svarte "hjerteblomstene" er også en stensil jeg har laget selv.


1 kommentar:

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com