tirsdag 12. februar 2019

#52withfriends - Heartfelt gratitude

Det har vært ny fredag og ny utfordring! Først satt jeg og så på bildene jeg til nå hadde laget og tenkte at jeg måtte lage noe i grønt denne gangen. Jeg tenkte at det måtte bli et hjerte, og så fant jeg noen fine ord jeg hadde lyst til å bruke. 

Jeg er fryktelig glad i Gelliplaten min så nok en gang har jeg da brukt den og laget et bakgrunnstrykk. Deretter fant jeg mange restetrykk som jeg rev i strimler og limte på en pappbit som jeg hadde klippet som et hjerte. For å skape et litt røfft hjerte rev jeg rundt i stedet for å klippe. Kantene ble svertet litt og jeg sydde litt sikksakksømmer her og der.
Bakgrunnen fikk et stempeltrykk med et av de nye stemplene mine fra AALL&CREATE før jeg brukte stensil også fra samme produsent og la et tykt lag med gesso oppå.
Sitatet skrev jeg på små papirremser som jeg tegnet en ramme på før jeg klippet dem opp og limte oppå hjertet.

Holdt på å glemme en ting. Jeg hadde renset gelliplaten min litt, så jeg hadde fått masse små tørka malingsbiter  fra kanten i ulike farger. Disse dryssa jeg over gesson så de satt seg fast når gesson tørket. 

 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com