lørdag 2. februar 2019

#52withfriends - Mandala

Passet meg perfekt at Åshild slapp ut den nye utfordringen på torsdag i stedet for fredag. For jeg er nemlig så nysgjerrig! Mandala hadde jeg ikke ventet meg, og ikke visste jeg helt hvordan jeg skulle gå løs på den heller. Men Åshild er til stor inspirasjon, så jeg begynte å gå igjennom skuffen min med stensiler. (ja jeg har en skuff med stensiler.... forøvrig alltid plass til flere)
Her fant jeg en stensil som ble utgangspunktet mitt. I skuffen under stensilene har jeg alle Gelliplate-trykkene mine. Fant faktisk et trykk som jeg hadde laget sammen med datteren min som går i turkis, blått og grønt. Og så var det hele i gang. Fremgangsmåten kan dere se her i den lille filmsnutten

HER



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com