søndag 28. april 2019

Invitasjon, bordkort og kort til konfirmanten

God søndag!

I det øyeblikket dette publiseres, feirer jeg min datter på hennes konfirmasjonsdag.


Jeg har lyst til å vise frem invitasjonene, bordkortene og selvfølgelig kortet til konfirmanten. Jeg har brukt samme serie av mønsterpapir fra Papirdesign til alle de forskjellige tingene. Disse er noen år gamle, men siden både datteren min og jeg er helt håndballgale, så passet disse flott. Det er konfirmanten selv som har valgt fargene, og da måtte det jo bli som hun ville.

Først invitasjonene:


Så bordkort:


Og så selvfølgelig kortet til konfirmanten. Det er lagd som et shadow box kort:





Da håper jeg at alle har en strålende søndag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com