lørdag 4. mai 2019

#52with friends - Copy artist's piece of art

En ny utfordring er løst! Jeg måtte selvfølgelig kopiere en som inspirerer meg hver uke som den kunstneren hun er, Åshild Halvorsen. 
Det var vanskelig å bestemme seg for hva jeg skulle kopiere for hun har jo laget så mye fint. Og det er alltid så skummelt å gå løs på et nytt lerret. 
Man har en tanke og plan i hodet, men det blir sjeldent helt sånn som man tenker. Heldigvis så er det lov å la ting bli til underveis og endre litt plan. 
Derfor ble kopi av et bilde men med et element fra et annet som jeg la til. 


Dette var utgangspunktet mitt da jeg startet. 

Men jeg vurderte et av disse også. Så jeg endte bare opp med å ta med meg de fine bladene. 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com