lørdag 22. juni 2019

#52withfriends - Scraps

Da jeg så ukas oppgave, så sa jeg vel til Marit at denne gangen skulle jeg prøve å holde meg unna Geliplaten!! Hahaha det var lettere sagt enn gjort. Jeg hadde først laget 12 kort til min manns avgangsklasse i str 6x6 som jeg hadde brukt gellitrykk som utgangspunkt. 


Etter disse så hadde jeg liggende masse avkutt som jeg ikke klarte å kaste, men ønsket å bruke til noe. Det resulterte i at jeg kuttet restene opp i 3x3 inch små firkanter. 


Deretter fant jeg alle poscatusjene mine og så var det bare og tegne og drodle i vei ettersom ideene kom. Jeg hadde liggende alle firkantene og tusjene på spisebordet, slik at når jeg hadde små 5 minutter her og der så drodla jeg litt. 


Når alle firkantene var ferdige så laget jeg små 3,5 x 3,5 inch hvite kort som jeg limte disse på.
Helt til slutt hadde jeg printet ut noen tekster på printeren som jeg klippet i remser og limte på kortene.


Disse ble sammen med litt sjokolade perfekte små gaver til et par lærere. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com