torsdag 6. juni 2019

Nytt hus?

God torsdag!

I dag har jeg en invitasjon til innvielsesfest å vise frem. Fremdeles veldig clean and simple (CAS), og kun rødt i tillegg til sort og hvitt. "Blomsten" er lagd med de sorte sticker perledråpene som jeg har formet som kronblader, og har brukt et stort rødt pyntebær i midten av kronbladene. Jeg har embosset teksten med rødt embossingpulver, og har fargelagt huset med Posca-tusj. Inne i kortet har jeg drodlet litt med sort penn.







Da ønsker jeg dere en fortsatt fin uke!






3 kommentarer:

  1. Stilig kort, clean and simple er det jeg liker mest.

    SvarSlett
  2. Så flott innbydelse. Knallfint mønstersket og ekstra fint med det ene røde huset😊

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer, Graciela og Lisbet!

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com