mandag 30. september 2019

Rammekort i grønt


Noen ganger tar man vare på ting som man tenker at man skal bruke på et kort en vakker dag. Det er opprinnelsen til dette kortet. Jeg har nemlig hatt de stooooore grønne blomstene liggende i en skuff i flere år nå og nå måtte jeg bare får brukt dem. Jeg husker ikke hvor eller om jeg har kjøpt dem eller om de stammer fra en lysmansjett.


De blomstene er jo veldig store og de bygger en del, så etter en del grubling kom jeg fram til at de egnet seg best på et rammekort. Jeg har tidligere laget en tutorial på et slikt rammekort, den kan finner du HER.




Her  er en oversikt over produktene jeg har brukt:
Bazzill Vellum
Enamel dots Papirdesign

Da ønsker jeg dere en kreativ dag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com