torsdag 21. november 2019

Grå og trist november...

November har så langt vært forholdsvis grå og trist her på Vestlandet. Ikke så mye som forteller oss at vi nærmer oss jul med stormskritt.
 
For å freshe opp litt, har jeg lyst til å vise frem et par kort jeg har lagd. Her er det ikke mye grått og trist, nei - her er det farger i lange baner! Og nei; jeg har ikke lagd disse bakgrunnene selv, de kommer ferdig i 6x6 inch blokker fra Craft Consortium. Passer meg utmerket; jeg som ikke liker å bli grisete på fingrene når jeg scrapper...
 
Jeg har to forskjellige kort som jeg vil vise i dag;
 
 
 
 
 
 
Blokken jeg har brukt her, ser slik ut:
 
 
Den er dessverre utsolgt for øyeblikket.
 
Du finner de andre blokkene fra Craft Consortium her.
 
Ellers har jeg brukt følgende på kortene:
 
Div. sugerør
 
Ha en fin torsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com