lørdag 2. november 2019

Nedtelling til desember - 2 av 30

2. Maskering

Til denne utfordringen har jeg stanset ut tissue paper - noen snøkrystaller og en god jul dies.  
Jeg har så trykket en ganske ensfarget bakgrunn. Deretter lagt tissuepapermønsteret på gelliplaten, påført maling i en annen farge, fjernet tissue paperet og trykket på nytt på kartongen.
Så fikk jeg disse flotte bakgrunnene.


Anda er selvfølgelig fargelagt helt enkelt. Bak anda brukte jeg noen trestempler og hvitt embossingpulver. I mangel av små hvite pon-pons eller annen snøeffekt, krøllet jeg sammen noe tissue paper til små snøballer og limte på.


Alle kortene som er laget har fått en svart matte som er limt på et ferdig hvitt kort, som jeg har kuttet til i ca 4x6. Opprinnelig er kortene 6x6, og det følger med konvolutt. 

AALL  CREATE stempel #35 + dies (utsolgt)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com