søndag 24. november 2019

Nedtelling til desember - 23 av 30

23. Mønsterark / Resirkulasjon

Trodde jeg hadde kontroll på disse dagene og kortene. Men ikke helt! Gårsdagens utfordring ble plutselig slått sammen med en senere utfordring hvor man skal bruke noe resirkulert. 

Denne gangen skulle jeg lage trykk på et mønsterark. Jeg fant en gammel rest fra papirdesign som går i grått med små snømenn på. Syntes det passet godt med den snømannen til Tim Holtz. Og  d har jeg brukt litt pappeskerester som jeg har revet av litt papir på så bølgepappen kommer frem. Det gir stripeeffekt sammen med at en del maling tas vekk der papiret ikke er revet av. 



På bakgrunnen har jeg brukt snøstempel og hvit embossing. Fargelagt snømannen i gråtoner med rødt skjerf. Laget noen hvite prikker på skjerfet med hvit poscatusj.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com